Grupa
Sówki
Wychowawcy:
Małgorzata HermanRozkład dnia
| Godziny | Informacje |
|---|---|
| 08:00 - 08 :45 | Zabawy dowolne, gry i zabawy stolikowe, rysunki i kolorowanki na dowolny temat, praca indywidualna, obserwacja pedagogiczna, zabawy ruchowe i gimnastyczne przy muzyce integrujące grupę |
| 08:45 - 09 :15 | I część zajęć dydaktycznych w ramach realizacji podstawy programowej |
| 09:15 - 09 :30 | Czynności higieniczne, kształtowanie nawyków higieniczno-porządkowych, praca dyżurnych |
| 09:30 - 10 :10 | Śniadanie, czynności higieniczne, mycie zębów, przestrzeganie zasad dobrego wychowania podczas spożywania posiłków |
| 10:10 - 10 :35 | II część zajęć dydaktycznych w ramach realizacji podstawy programowej |
| 10:35 - 11 :25 | Zabawy dowolne wynikające z zainteresowań dzieci, pobyt na powietrzu, spacery, wycieczki, zabawy ruchowe z całą grupą (dobór zabaw uzależniony jest od pogody, pory roku), obserwacje przyrodnicze |
| 11:25 - 12 :10 | Zajęcia sportowe na Sali gimnastycznej: przestrzeganie zasad bezpieczeństwa i korzystanie ze sprzętu sportowego |
| 12:10 - 12 :30 | Czynności higieniczne, kształtowanie nawyków higieniczno-porządkowych, praca dyżurnych |
| 12:30 - 13 :00 | Obiad, przestrzeganie zasad dobrego wychowania podczas spożywania posiłków |
| 13:00 - 13 :15 | Zapewnienie dzieciom różnych form relaksu, czytanie bajek, słuchanie muzyki relaksacyjnej |
| 13:15 - 15 :00 | Integracja społeczności przedszkolnej poprzez pracę w grupach łączonych– organizowanie różnych zabaw rozwijających aktywności dzieci, zajęcia dodatkowe: plastyczne, muzyczne, sportowe; praca indywidualna , pobyt na świeżym powietrzu |
| Godziny | Informacje |
|---|---|
| 08:00 - 08 :45 | zabawy dowolne, gry i zabawy stolikowe, rysunki i kolorowanki na dowolny temat, praca indywidualna, obserwacja pedagogiczna, zabawy ruchowe i gimnastyczne przy muzyce integrujące grupę |
| 08:45 - 09 :15 | I część zajęć dydaktycznych w ramach realizacji podstawy programowej |
| 09:15 - 09 :30 | Czynności higieniczne, kształtowanie nawyków higieniczno-porządkowych, praca dyżurnych |
| 09:30 - 10 :10 | Śniadanie, czynności higieniczne, mycie zębów, przestrzeganie zasad dobrego wychowania podczas spożywania posiłków |
| 10:10 - 10 :35 | II część zajęć dydaktycznych w ramach realizacji podstawy programowej |
| 10:35 - 11 :50 | Zabawy dowolne wynikające z zainteresowań dzieci, pobyt na powietrzu, spacery, wycieczki, zabawy ruchowe z całą grupą (dobór zabaw uzależniony jest od pogody, pory roku), obserwacje przyrodnicze |
| 11:50 - 12 :20 | Angielski |
| 12:20 - 12 :30 | Czynności higieniczne, kształtowanie nawyków higieniczno-porządkowych, praca dyżurnych |
| 12:30 - 13 :00 | Obiad, przestrzeganie zasad dobrego wychowania podczas spożywania posiłków |
| 13:00 - 13 :15 | Zapewnienie dzieciom różnych form relaksu, czytanie bajek, słuchanie muzyki relaksacyjnej |
| 13:15 - 15 :00 | Integracja społeczności przedszkolnej poprzez pracę w grupach łączonych– organizowanie różnych zabaw rozwijających aktywności dzieci, zajęcia dodatkowe: plastyczne, muzyczne, sportowe; praca indywidualna , pobyt na świeżym powietrzu . |
| Godziny | Informacje |
|---|---|
| 08:00 - 08 :45 | Zabawy dowolne, gry i zabawy stolikowe, rysunki i kolorowanki na dowolny temat, praca indywidualna, obserwacja pedagogiczna, zabawy ruchowe i gimnastyczne przy muzyce integrujące grupę |
| 08:45 - 09 :15 | I część zajęć dydaktycznych w ramach realizacji podstawy programowej |
| 09:15 - 09 :30 | Czynności higieniczne, kształtowanie nawyków higieniczno-porządkowych, praca dyżurnych |
| 09:30 - 10 :10 | Śniadanie, czynności higieniczne, mycie zębów, przestrzeganie zasad dobrego wychowania podczas spożywania posiłków |
| 10:10 - 10 :35 | II część zajęć dydaktycznych w ramach realizacji podstawy programowej |
| 10:35 - 12 :15 | Zabawy dowolne wynikające z zainteresowań dzieci, pobyt na powietrzu, spacery, wycieczki, zabawy ruchowe z całą grupą (dobór zabaw uzależniony jest od pogody, pory roku), obserwacje przyrodnicze |
| 12:15 - 12 :30 | Czynności higieniczne, kształtowanie nawyków higieniczno-porządkowych, praca dyżurnych |
| 12:30 - 13 :00 | Obiad, przestrzeganie zasad dobrego wychowania podczas spożywania posiłków |
| 13:00 - 13 :15 | Zapewnienie dzieciom różnych form relaksu, czytanie bajek, słuchanie muzyki relaksacyjnej |
| 13:15 - 15 :00 | Integracja społeczności przedszkolnej poprzez pracę w grupach łączonych– organizowanie różnych zabaw rozwijających aktywności dzieci, zajęcia dodatkowe: plastyczne, muzyczne, sportowe; praca indywidualna , pobyt na świeżym powietrzu . |
| Godziny | Informacje |
|---|---|
| 08:00 - 08 :45 | Zabawy dowolne, gry i zabawy stolikowe, rysunki i kolorowanki na dowolny temat, praca indywidualna, obserwacja pedagogiczna, zabawy ruchowe i gimnastyczne przy muzyce integrujące grupę |
| 08:45 - 09 :15 | I część zajęć dydaktycznych w ramach realizacji podstawy programowej |
| 09:15 - 09 :30 | Czynności higieniczne, kształtowanie nawyków higieniczno-porządkowych, praca dyżurnych |
| 09:30 - 10 :10 | Śniadanie, czynności higieniczne, mycie zębów, przestrzeganie zasad dobrego wychowania podczas spożywania posiłków |
| 10:10 - 10 :35 | II część zajęć dydaktycznych w ramach realizacji podstawy programowej |
| 10:35 - 12 :15 | Zabawy dowolne wynikające z zainteresowań dzieci, pobyt na powietrzu, spacery, wycieczki, zabawy ruchowe z całą grupą (dobór zabaw uzależniony jest od pogody, pory roku), obserwacje przyrodnicze |
| 12:15 - 12 :30 | Czynności higieniczne, kształtowanie nawyków higieniczno-porządkowych, praca dyżurnych |
| 12:30 - 13 :00 | Obiad, przestrzeganie zasad dobrego wychowania podczas spożywania posiłków |
| 13:00 - 13 :15 | Zapewnienie dzieciom różnych form relaksu, czytanie bajek, słuchanie muzyki relaksacyjnej |
| 13:15 - 15 :00 | Integracja społeczności przedszkolnej poprzez pracę w grupach łączonych– organizowanie różnych zabaw rozwijających aktywności dzieci, zajęcia dodatkowe: plastyczne, muzyczne, sportowe; praca indywidualna, pobyt na świeżym powietrzu |
| Godziny | Informacje |
|---|---|
| 08:00 - 08 :45 | Zabawy dowolne, gry i zabawy stolikowe, rysunki i kolorowanki na dowolny temat, praca indywidualna, obserwacja pedagogiczna, zabawy ruchowe i gimnastyczne przy muzyce integrujące grupę |
| 08:45 - 09 :15 | I część zajęć dydaktycznych w ramach realizacji podstawy programowej |
| 09:15 - 09 :30 | Czynności higieniczne, kształtowanie nawyków higieniczno-porządkowych, praca dyżurnych |
| 09:30 - 10 :10 | Śniadanie, czynności higieniczne, mycie zębów, przestrzeganie zasad dobrego wychowania podczas spożywania posiłków |
| 10:10 - 10 :35 | II część zajęć dydaktycznych w ramach realizacji podstawy programowej |
| 10:35 - 11 :45 | Zabawy dowolne wynikające z zainteresowań dzieci, pobyt na powietrzu, spacery, wycieczki, zabawy ruchowe z całą grupą (dobór zabaw uzależniony jest od pogody, pory roku), obserwacje przyrodnicze |
| 11:45 - 12 :15 | Angielski |
| 12:15 - 12 :30 | Czynności higieniczne, kształtowanie nawyków higieniczno-porządkowych, praca dyżurnych |
| 12:30 - 13 :00 | Obiad, przestrzeganie zasad dobrego wychowania podczas spożywania posiłków |
| 13:00 - 13 :15 | Zapewnienie dzieciom różnych form relaksu, czytanie bajek, słuchanie muzyki relaksacyjnej |
| 13:15 - 15 :00 | Integracja społeczności przedszkolnej poprzez pracę w grupach łączonych– organizowanie różnych zabaw rozwijających aktywności dzieci, zajęcia dodatkowe: plastyczne, muzyczne, sportowe; praca indywidualna, pobyt na świeżym powietrzu . |